MVG



Idag fick jag tillbaka mitt första teoretiska prov från bartenderskolan, alla rätt! Yeeeey! Nu ska det bara fortsätta såhär, så ska det nog gå hur bra som helst! Måste repetera också så jag inte glömmer det! Tyckwr veckan i sig faktiskt gått bra, snabbt och kanom hela vägen. Lite svårt kan det väl vara med fyror och sexor när vi kör free pouring, men som sagt bara första veckan än. Toni sa att nästa vecka ska vi finslipa allt. Hans kompis ska även kolla upp rosa shakers till mig, han sa att där fanns en playboy shaker som var rosa, samt rosa barblade och sedan fick man även en rosa barhandduk med. Hoppas det inte kostar för mycket bara, för detta är något jag absolut skulle vilja ha!

I övrigt är jag fruktansvärt trött idag, har varit en sväng hemma hos mamma och ätit tacos och glott på tv. Sen gick jag hem gör att ja sova i tid men än så sitterj ag här uppe och häckar. Fast nu har jag faktiskt pratat i telefon en stund, planering inför morgondagen då vi ska fira att Maria fyller 23 år. Hon är så besvärlig att jag måste ta mig till Trelleborg först, och sedan tillbaka till Malmö för en utgång på båten. Men klart det kan vara värt det, det är i alla fall bättre än Hipp en lördag.

Annars då? Jo, har kommit fram till att jag är expert på att sätta mig i knepiga situationer... Inte klokt haha! Jag vet inte om det är livet i Malmö som är mer frispråkigt och att ma kanske itne riktigt bryr sig så mycket om vem man frågad vad... Ellero m det är jag som drar till mig sådana situationer? Inte en susning, visst det kan vara kul ibland.. Fast sen å andra sidan, ibland undrar jag hur fan jag lyckas haha!

Nej, sov gott mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0