Första inbetalnigen mottagen ^^



Fick mitt bekräftelsemejl på att min första delbetalning av bartenderkursen kommit in, och på fredag ska jag betala in den andra delen. Snart är det äntligen dags! För er som inte känner mig sedan innan, så ska jag nu den 5 Oktober påbörja en bartenderkurs i Malmö som kommer ta fyra veckor. Något jag sett fram emot länge nu, dessutom har jag velat bli bartender redan långt innan jag började som Black Jack Croupier... Men då kom det jobbet ivägen och egentligen är jag ganska tacksam för det, med tanke på att jag lärt känna så många underbara människor tack vare det jobbet plus att jag skaffat mig mycket erfarenhet inom krogvärlden!

Håller just nu på att tvätta, inte speciellt skoj... å drygt är det! Fast med tanke på att jag inte kan träna för tillfället är det inte lika mycket tvätt nu som det brukar vara... Det brukar i princip vara dubbelt så mycket då =P

Dags för en ny tvättrunda... Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0