Frukost a la Scandic



Dagen började tidigt idag, redan halv åtta (ja för mig är halvåtta tidigt!). Upp, klä på sig, ut med Kola, upp med Kola, låsa dörren och sedan traska iväg mot gustav där jag skulle möta upp Fifflo, Annish å Biggi. Inte för att jag hade en susning om vart S:t Jörgen låg, men jag tänkte att det inte skulle bli svårare än att ringa dem när jag var på gustav. So well I did, men istället för att förklara vart det låg sa Fifflo att jag kunde ställa mig vid H&M hörnan. Stod där kanske fem minuter innan jag såg att S:t Jörgen låg rakt över gatan... Blind? Njä, men jag får väl skylla på att jag inte vaknat än.

Fifflan betalade vår frukost på Scandic, den var god och absolut helt okej. Men jag får väl erkänna att jag inte tyckte den var något speciellt och absolut inte värd 120 spänn som det kostar.. Fast nu vet vi ju det till en annan gång, antagligen tar vi något annat ställe nästa gång.

När jag kom hem var det dags att ta tag i städningen, här har sett ut som om tredje världskriget ägt rum.. Skitigt, grejer överallt och inte speciellt trevligt att vistas i. Så efter 2½ timme har jag nu äntligen fått ordning här. SKÖNT!

Mammi gick precis, vi käkade stuvad spenat och ägg, jag är återigen tillbaka i mitt hälsojag efter en vecka med skräpmat, godis, glass, läsk och allt annat onyttigt skit. Min ursäkt till allt krängande har varit att "jag är faktiskt sjuk". Jag tycker alltid det är okej att kränga en massa skit när jag är sjuk... å visst får man det?

Nu återstår det bara att se vad kvällen bjuder på, jag har bestämt lite preliminärt med Maria och Chris idag, men ingenting är helt hundra bestämt än. I värsta fall får jag väl ha en hemmakväll för mig själv, det var ju trots allt ett tag sedan jag hade det. Aja, vi får väl se vad som händer.

God kväll!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Maria va trött :( Får leka en annan dag gums (L)

2009-09-16 @ 17:44:45
Postat av: Alice

Aw snäckan, det var ingen fara! Sånt som händer ibland! <3

2009-09-16 @ 18:17:10
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0