Huuaaarrrghh... Who are you?

Haha mina kära vänner vet troligtvis (nej inte troligtvis..säkerligen) hur jag låter.. Syftar på min rubrik haha! Enligt Fifflo har jag touretts syndrom på just den där frasen.. Tja kanske?

Tvättandet är klart för denna veckan, riktigt skönt! Mamma var här en sväng och käkade, därefter åkte vi en vända inom Willys, fick handlat ganska mycket så nu är här fullt härhemma igen. Naiiis!

Lite seg för tillfället, men ändå sugen på att hitta på något..? Hmm.. Tror det blir lite busäventyr till Annestad om en halvtimme-timme, om de nu är hemma. Tydligen har en automatarbil precis inhandlats, ochgivetvis måste jag dit och bedömma den ;)

 


(Bilden på Arnold syftar till min rubrik... En del förstår säkerligen vad jag menar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0