Vilken dag

Dålig sömn inatt resulterade till att en Alizée vaknade på fel sida idag, upp och sega sig lite, dricka lite kaffe, på med mjukisbyxor, in med katten i buren och hem till mamma för att hämta bilnycklarna, därefter ner till lugna Ljunghusen. Köpte med mig lite bullar ner och varsin chokladbakelse till mig och pappa, satt i solen lite, lyssna på gamla låtar från min gamla gamla dator...
Fifflan ringde så fick snackat av mig lite med henne idag! Tack för du finns mitt underbara hjärta! Saknar våra filmkvällsnätter, när tar vi upp dem???Vaaa?
Sen snackade jag med mitt underbara hjärta John idag, de hade det stressigt på jobb idag, men han verkade ändå ganska så glad, kaaanske för han ska hämta sin cross idag ;P.
Har varit underbart väder idag så jag och pappa stack ner med hundarna till stranden i falsterbo. Vindstilla och varmt, det kändes nästan som om man skulle vilja ta sig ett dopp i det blå haha!  Nej skämt å sidor, om inte förr så hade jag blivit ordentligt förkyld i alla fall!
Jaha å nu sitter jag fortfarande hemma hos pappa och chillar, ska jobba inatt på Crown så någon timme till sen är det väl dags att ta tag i livet för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0