Welcome to the city

I

dag har jag faktiskt hunnit med en del, jag har tränat och haft en halvdag i stan med Dalina! Vi kom ju på att jag också är ledig den 28:e så givetvis bli det en visit på Babel, där  Junior, J-J och Itod kör sin klubb ;P det var bara jag som var så pass yr i mössan igår att jag trodde det var imorgon... aja tur Dalina har lite bättre koll haha! Så även jag passade på att prova några klänningar... men ja, jag måste ha en idé för att jag ska hitta något... hmm ja vi får fundera lite på det!

Annars en trevlig tur i stan, nu hemma en snabb vända och tar igen mig lite, sen hem till mamma och hämta hem Kola igen, han och Keddy blev hämtade innan eftersom jag avr i stan! Sen ska jag en sväng hem till John och därefter har jag lovat att åka förbi Boomers och säga hej till Maria!

Och orkar jag sen så kanske kanske kanske det kan bli ytterligare ett träningspass inatt... men vi får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0