A cup of coffe



Efter en god middag, en eftermiddagstur runt kronprinsen med Kola och småmys med mitt hjärta så känns det som om det är dags för lite kaffe. Dessutom är jag sjukligt sötsugen just nu :|. Kanske blir det bara lite socker i kaffet idag, normaltsätt dricker jag det annars bara med mjölk.

Hmm, känns som om jag vill göööra något idag, men det är typ inte lönt eftersom jag ska upp kvart i sju imorgon och tvätta. Jag skulle egentligen tvättat på fredag men jag och mamma bestämmde att vi sticker till köpenhamn då istället. Å det ser jag faktiskt framemot, dessutom börjar Malmöfestivalen på fredag! Yeeey!

Nej nu ska jag sega mig lite tills kaffet är klart =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0