Hypokondri

Usch, jag är trött och slö i knoppen idag ocskå. Kan väl i och för sig vara vädret som gör det, det är kvavt, molnigt och enligt prognoserna så ska det regna! Yeey jag gillar regnet, fast snart känns det som om det är dags för lite sol igen, jag börjar bli vinter vit i hyn igen... Hmm lite ångest där ja, aja DET löser saj!

John den stackarn har en fruktansvärd halsont idag, så himla jobbigt och det är så himlans synd om honom! Jag hade ju det när vi var på Magaluf och ja typ 2 veckor efter, sånt jävla skit! Men någon gång ska man väl bli sjuk kan jag tro. Men när det väl händer så är det ALLTID olägligt, ja förutom när man gick i skolan då kunde det vara lägligt lite då och då men nu är det nästan alltid olägligt. Å jag som är lite hypokondriker börjar harkla mig och gå och känna efter i halsen bara för att försäkra mig om att jag INTE har ont i halsen... Alltså iblans är man korkad, han har troligtvis fått min och om inte förr så får jag väl säkert ont i halsen genom att gå och känna efter. Nej nu skärper jag mig! Direkt! Så nu harj ag skärpt mig!

Usch, så seeeeg! Ska strax tvinga ner mig på träningsvärket för ett kondispass och sen upp och dammsuga å diska, så hiiimlans tråkigt men det måste göras! Snaaark! Aja! Lite chill nu innan jag börjar ta tag i saker!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0