Med en filt i knäet



Har haft svårt att somna idag, och ja jag har väl vant av det där med att lägga mig vid elva och kände att jag lika gärna kunde gå upp igen och glo på lite tv. Pink blev glad, så nu har jag henne bredvid mig en filt över knäna och ja sitter och funderar på livet i sin helhet, vad jag har åstakommit och vad jag har missat. Jo jag vet livet är ju inte slut än och jag har en hel del att hinna med till! Men ja det blev en funderar kväll idag. Man behöver lite sådanna ibland.

Ser ut som om det blir en del som ska göras imorgon, ska följa med mamma och låta dem kolla på hennes bil, den får tydlige nedsatt motorfunktion... ja den är en Volvo C30 som inte är mer än 3 år gammal så det låter helt galet.. Men alla bilar ska väl ha sina barnsjukdomar.

Sen ska jag hinna städa upp i lägenheten, och träna och ja det var mer men jag minns inte allt för tillfället!

Herregud vad mycket det finns jag vill göra med mitt liv just nu. Tro det eller ej men det är faktiskt mestadels musiken som spökar runt i huvudet på mig hela tiden, men ständigt ska det sättas köppar i hjulen för mig.. Så fruktansvärt tråkigt. Men eftersom jag tror på ödet så finns det säkerligen någon mening med det också även om det inte känns så just nu... Håll tummarna för mig att det blir snart i alla fall!

Magaluf, herregud vad jag saknar det! När man var där hade man inte ett problem i världen. Underbara människor runt omkring en och ja ett helt annat liv än det man är van vid härhemma. Sverige är ganska så tråkigt ändå, och ja jag vet att ni säkerligen har hört det tjatas i lera av mina tidigare inlägg och planer har funnits, kanske finns kvar på att en dag flytta bort härifrån... för ett litet tag i alla fall! Men ja, det är ju som sagt så himla mycket man vill göra och som det är nu har jag så mycket som håller mig kvar! Många bra saker!

Aja nu har jag väl rabblat klart för detta dygnet, mer dravel kommer imorgon. Sov gott kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0