Ösregn

Åh, då har man precis ätit en sjukligt stark grönsakssoppa (ja jag är vegetarian och har varit det i princip hela livet, och nej jag saknar inte kött för jag tycker inte om det), lite chokladkex till efterrätt och gått ut en runda med Kola i ösregnet.. Jag som bara trodde det regnade lite och gick ut i mjukisbrallor och mitt röda Mallorca linne, aja lite regn har ingen skadats av.

Hmm, mitt val ikväll står mellan sandalleter och stövlar... Det blir ju fest ikväll, men alltid lika svårt att välja antingen kläder eller skor. Idag är det skor... Vad tycker ni, stövlar eller sandaletter?

Nu ska jag spana lite till på Little Britain innan jag dammsuger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0