Sommarregn!

Jisses så bra mina träningspass gick idag! Svetten rann av mig både här och där på Indoorwalkingen och Coren gjorde att det sved i både mage och rygg.. Och ja lite ljumskar också!

Mamma var så himla gullig idag, det regnar i Malmöstad för tillfället och eftersom hon varit på besök hos Nicke körde hon inom kronborgsgymmet för att ge mig skjuts hem, så slapp jag allt regnet! Tack mamma mus <3!

Har inte speciellt mycket mat hemma för tillfället av olika anledningar samtidigt som jag varit lat och inte orkat gå ner och handla. Så just nu kokar jag upp lite gröna linser och ris. Ja jag vet det är en knepig kombination men man tager vad man haver. Fast det blev nog lite väl mycket... så där är nog till frukost imorgon också! Sweeeet!

Dagens tips btw: Mjölk med lite apelsinjuice i, sjuuukligt gott!

Kommentarer
Postat av: Björn

Mja.. clubremixen får 3/5 björnar.

Bilden får 5! ;o)

2010-08-13 @ 16:17:59
URL: http://bjornjensen.blogg.se/
Postat av: Alice

Men då är den iaf godkänd haha :P

Ja bilden är sjukligt cool och tyvärr är det inte jag som tagit den =( Borde lära mig konsten med bilder ;P

2010-08-14 @ 10:32:28
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0