Trött

Inatt känns det inte som jag ahr sovit någonting alls, och jag är så trött att jag nästan mår illa! Jag har en massa MÅSTEN över mig för att jag ska kunna fira lite helg och..ja suuuuck! Men kanske är jag snart på g!

Lyssnar på Saturday, och blir nästan liiite festsugen, samtidigt som det känns ganska mycket Magaluf över den! Saknar Magaluf lite idag, men av någon anledning saknar jag nog faktiskt england mest just idag! Så fort allting ordnar sig för mig ekonomiskt ska jag ta en tur till min engelska tvilling i England! Haha! Nej vi är inte tvillingarp å riktigt men vi tänker ganska lika så därför har det bara blivit så att vi kallar varann för twin! Nördigt kanske men ja..vafan!

Nej, nu ska jag ta tag i disken... suuuuuuck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0