Vaken

Jag lyckades inte slumra till igen, inte än i alla fall. Jag misstänker att jag kommer göra det senare idag, men först tvättning och städning.

Jag såg slutet av filmen btw, Case 39. Faktiskt ganska så bra, så en regnig dag som denna kan jag absolut rekommendera den, ja om man nu gillar skräckthrillers och liiite övernaturligt. Men absolut godkänd!

Usch, jag ahr halva garderoben kvar att gå igenom idag, även det var en av planerna nu såhär tidigt på morgonen men jag vettetusan. Jag tar nog å tvättar innan jag ger mig på de två sista. Man blir näsytan deprimerad av att tänka på vilken otroligt tråkig dag jag har framför mig idag. Positivt är väl dock att det ser ut att bli kasst väder idag också så någong ångest för att man missar solsken behöver jag nog inte. Inte som det ser ut nu i alla fall.

Hittade en annan bra Melissa Horn låt igår, Jag kan inte skilja på.



Hemsk text på ett sätt men alla har vi känt sådär någon gång, och har man inte det kan man vara lycklig.

På fyran snackar de om valet till hösten. Jag har redan bestämt mig för hur jag ska rösta, och det blir faktiskt detsamma som förra gången. Det var första gången jag röstade för fyra år sedan, eftersom jag fyller år tidigt hade jag hunnit fylla 18. Konstigt vad tiden har gått, kändes som om det var i höstas jag röstade för första gången. Nu är jag 22, sitter i en egen lägenhet, jobbar och är vuxen medan en del av mina vänner gifter sig, ska skaffa barn etc.. Vad tusan hände? Måste tiden springa iväg? Läskigt det där, snart är jag väl en gammal kärring som har både den ena och den andra sjukdomen! Nej hemsk hemsk hemsk tanke!

Nu ska jag återgå till tv4 =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0