Vänta vänta

De hade tydligen problem med min bil så de där tre timmarna de hade räknat med från början gäller visst inte längre. Nåväl bättre det tar lite tid för dem så det blir ordentligt än att de slarvar sig igenom det!

Idag tänkte jag at den sista delen av min garderob, linnen, leggings och tjocktröjor kvar nu. Sen är det färdigrensat för detta året! Yeeey! Nu känns det dock som att jag har på tok för lite kläder :| så antar att det blir en del nytt till hösten! Nu kan jag i alla fall shoppa utan att tänka.. hmm men jag ahr NOG något liknande i garderoben :P. Wiiehaaa!

Ikväll ska det bli ett Indoorwalking pass och ett corepass direkt efter! Alltid så otroligt gött när man varit på de två passen! Dock tycker jag att de har på tok för få core pass på träningsvärket, men jag har också sett att de söker fler instruktörer i det så kanske kanske till hösten blir det fler :D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0