Veckans vilodag

Ja det ska ju vara dte och det var väl på gränsen att det faktiskt blev det innan jag gick ner och träna idag. Fick en konstig känsla och efter en liten stund mådde jag lite illa, nästan så det kändes att allt maginnehåll (beståenda av vitaminer och tillskott, samt kaffe och thé) var påväg upp. Men det klarade sig och ja, jag tror allt berodde på lite självplågeri, ibland tittar man på saker man egentligen inte vill se. Men ja, man är ju som man är..tyvärr. Men hur som helst så mår jag bättre nu och jag har fått träna det jag skulle. Så nu blir nästan resterande tid av dagen vilodag!

Ska käka mina knäckebröd och dricka min äppeljuice, sen hoppa in i duschen och bege mig hem till John! Sen får vi väl se, vi är ju lite smpsega båda två så det blir nog en lugn söndag också, men det kan vara himla skönt! Mene ja jag gissar på att det inte blir mer skrivet idag så ha en supersöndag så hörs vi imorgon igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0