Dan före dan före doppardan


Vid min underbara, underbara julgran! Aldrig varit så nöjd med en gran tidigare!

Två dagar kvar till julafton. Inte klokt vad tiden har sprungit iväg, kanske mestadels för att jag jobbat så otroligt mycket denna julen. Fast å andra sidan är det inget nytt för i år, det som däremot är nytt är att jag jobbat dagtid istället för nattetid. Vuxenpoäng till mig!

Snart dags för ett ryggpass, men väntar på att riset ska bli klart så att hundarna kan få det för magen. Eller ja, Keddy vill nog mest ha det för att Kola får det för han är hur bra som helst i magen. Men Kola däremot börjar oroa mig, han pendlar mellan halvbra och kass. SKa ringa och prata med pappa om det om en liten stund.



Jag och Keddy hemma hos pappa för ett tag sedan

Ikväll blir det några timmar jobb, och jag lärde mig sedan igår att det inte är någon mening att köra själv. Tur mamma kom hem en dag innan och kan köra mig, och att John är snäll och hämtar mig. Tur ni finns! Tack!

Nu ska jag kolla till riset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0