Home sweet home

Arbetsdagen slut för drygt en timme sedan. Riktigt härligt. Dessutom har humöret varit helt okej idag, men iofs har jag sluppit surproppar och beserwissers idag så kanske har det gjort sitt samtidigt som jag ändå har haft det ganska så trevligt på jobb.



Btw. angående Zlatans hus.. Asså en kompis till mig sa att han hus inte är tänt om han inte är där. Men nu under den senaste månaden när jag jobbat på Friskis, så har det nog faktiskt lyst varje kväll. Antingen i det vänstra fönstret eller det högra stora. Så därför har jag nu kommit fram till att det inte stämmer alls. DÄREMOT så tror jag att han eventuellt är hemma när det är tänt i det där lilla rummet på ovanvåningen för där lyser det typ väääälkdigt väääldigt sällan. Å nej, jag är ingen Zlatan stalker, men det är rätt så oundvikligt att titta dit när man kör förbi varje dag. Bara en liten parentes.

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0