I catch a grenade for ya


Jag och Arlinda sitter ocg lyssnar på Grenade med Bruno Mars, liveversionen! Underbart bra! Tänk vilkeu nderbar och mysig röst han har! We love it!

Usch, jag har hiiimlans ont i armhålorna idag... Jag vet ni tackar för informationen men det är fruuuuktansvärt. Detta är något jag hade kunnat önska min värsta fiende... Kanske därför jag har så ont? voodoo? :P

Aja, hur som helst så slutar jag vid fem idag, sen blir det lite bodypump är det tänkt. År sedan jag var på det sist! Så det är helt klart läge för det, och jag vet också att jag kommer ha en fruktansvärd träningsvärk imorgon om jag ens kan röra mig hyfsat normalt :|. Aja håll tummarna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0