Jul jul stråååålande jul!



Jag får väl erkänna att trots jag har en otroligt tidig dag på jobb så blir man på ganska så bra humör när man ser det här på morgonen!

I övrigt så vaknade jag redan vid fyra tiden och kände men guuuuud vad skönt! Då kan jag ju sova i någon timme till.. Aja det kunde jag ju tro, jag tror i alla fall att jag varit klarvaken sedan dess, fast riktigt säker är jag inte! Men vad gör det, jag känner mig pigg än så länge i alla fall!

Idag ska jag hämta hem mina underbara bebisar! De är såååå efterlängtade! Så direkt efter jobb bär det av hem till pappsen! Käka lite god mat och umgås innan helgen. Sen har jag sån tur att jag börjar hyfsat sent både torsdag och fredag, så allt klaffar perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0