Snart snart snart



Då jobbar man kväll igen och ja, tiden har väl flutit på ganska så bra även idag. Drygt tre timmar kvar av arbetsdagen sen blir det hem och sova direkt. Börjar halv nio imorgon. Så det lär inte bli så mycket tv tittande då. Sen känns det som om det är dags att hanlda något att äta till lunch... Kankse gör det redan ikväll? Aja vi får se.

Satt och läste hänt extra på jobb nu tidigare idag, ja vi har ganska många lugna stunder såhär innan passrushen. Läste om New York frun Nancy, som tydligen hade två farliga leverfläckar med cancer i. Själv har jag fått eller kanske till och med haft en ganska länge på ett mycket charmigt ställe.. Ja lilla rumpan och givetvis när jag läste detta kom jag på det och fick en smärre panik.. Så jag ska försöka få en tid till läkaren som får kolla på det, och jag hoppas i gudarna att det inte är något! Dessutom är jag ju lite fåfäng så några hemska stora köttiga ärr på min lilla rumpa undviker jag helst! Så håll tummarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0