Snöstorm



Ja nästintill i alla fall, lika roligt varje gång man ser folk som ska försöka kör ur sin parkeringsfika som de stått i den senaste veckan... Världens snöberg ligger framför bilen och ändå förösker de köra fram... Haha ja, jag kan ju skatta mig lycklig som har en garageplats i detta piussvädret iaf. Annars kanske jag ahde gjort likadant vad vet jag.

Ledig idag, så otroligt skönt! Idag behövde jag det verkligen. Tvätta lite och städa undan ska jag göra och snart är det dags för kinamat! Ska bli en myspys kväll! Yeeey! Sen imorgon ska jag jobba några timmar fast det är julafton :O, men inte så konstigt. Jag har väl aldrig haft ett jobb med normala arbetstider.

Peace out!


Mina söta små snövovvar, det ser nästan ut som om de har en vit mask =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0