Stamp on the ground



Just som jag satte mig på kontoret bakom receptionen kom min favoritlåt stamp on the ground med Italiobrothers, kanske inte den bästa verisonen jag hört men det är trots allt ändå Stamp on the ground.

Ganska passande titel eftersom det känns som om jag stampar... Men ja, livet känns lite lättare idag. Tack underbara och glada arbetskollegor! Ni är guld, och när jag jobbar mindre kommer jag sakna er. Bara så ni vet.

Snart dags att bege sig hemåt, äta, sen sova. Börjar halv nio imorgon så för mycket datanördande kan jag glömma för dagen. Men ja, lite god musik inna nattsömnen skadar väl aldrig. Jag tackar för Spotify!

Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0