Trötthet

Herregud vad trött jag är idag, tror den där hemska förkylningen håller sig lite i bakgrunden precis som de undertbara hantverkarna som börjar borra fem över åtta på morgonen. Visst är de för underbara? Suck, aja that's life. Snart är det helg!

Satt och kollade i broshyren från Gilda idag och jag tror jag bestämt mig för en ansiktsbehandling och färgning inklusiver formning av mina ögonbryn och fransar. Låter himlans bra i alla fgall och det är det säkert! Men jag väntar med att använda presentkortet tills efter nyår. Så jag hinner gå igenom alla de alternativ där finns en gång till ;)

Ska jobba ikväll och ja, det är pengar men just nu hade jag hellre bara haft en slappedag. Känns inte riktigt som om jag hunnit ta igen mig efter julen. Men den tiden kommer säkert den också. Sen kollade jag antagningen idag och jag ligger som 3:e reserv i två grupper så jag hopppas hoppas hoppas att några st hoppar av! Håll tummarna för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0