ZzzzZzzz



Usch idag är jag verkligen trött, hemska hemska förkylning som inte släpper och dumma dumma axel som började göra ont igår och inte har släppt! Grr!

Börjar tre idag, så någon timme kvar att bara ta det lugnt på, skönt. Sen imorgon är det nyårsafton, inte klokt vad tiden gått. Redan nytt år, och jag som verkligen hoppades att 2010 skulle vara mitt år. Jo, många bra saker hända men också många dåliga. Jag brände ut mig, har haft svårt att hitta jobb och har fortfarande inte såhär en dag innan nyårsafton helt 100 % kommit fram till vad jag ska jobba med i framtiden. Jag vet vad jag VILL göra men det är inte så enkelt. Men i det kommande året ska jag ge det ett ordentligt försök, och göra det på MITT sätt. Så kanske blir 2011 mitt år?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0