Blue day



Äsh, idag har jag en sån jobbig dag... Var tvungen att gå upp i tid idag eftersom jag skulle tvätta och för att det VERKLIGEN behövdes... hela badrummet var överfyllt med kläder, handdukar å jag vet inte vad... Huvudvärk, halvt borta i skallen... Ner i tvättstugan, upp, ut med Kola, ha planer på att städa... Men inget städande... men tvättandet är klart. Mår sådär halvkasst idag så jag kommer inte orka göra ett jävla skit, och ännu mer skit är det eftersom jag var grymt taggad på att köra setnhårda gympass nu...! Mer sugit är att jag är på allmänt dåligt humör, emo som vi brukar säga... HEJ! Kul! Nej inte för fem öre... men hoppas det släpper av sig själv snart!

Nu ska jag dricka en jävla massa vatten, lyssna mer på lite trance/techno/dance som jag har i datorn och försvinna in i min lilla värld!

Puss haj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0