Insanity

Så heter en gammal underbar låt av 666, eller ja gamal och gamal men en av de äldre låtarna de gjort =)

För tillfället är jag ruskigt trött och varför jag egentligen sitter upp har jag inte en susning om, så antar att det är sängen som kallar om en liten stund. Ska bara tvätta bort mitt smink och borsta tänderna, sen ska jag mysa ner mig i sängen.

Hmm, sitter och funderar på vad jag ska göra på alla hjärtnas dag.. Någon ide? Har i och för sig planer på att åka ner en sväng till pappa, fast kanske gör det redan imorgon... Aja, Alla hjärtans dag är överskattat, kanske kan vara sött med en ros eller något extra fint sådär om man har någon hjärtevän men om man som i mitt fall är singel så kan den kännas lite överskattad ändå. Fast det är ju klart, den kan ju firas med familjen och då blir det ju något fint. Men som Louise sa hemma hos Annika så ska man väl ta vara på varandra hela året och inte enbart på Alla hjärtans dag och ack så rätt hon har =)

Aja puss haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0