Irritationsobjekt?



Ja man får väl säga att det finns en del irritationsobjekt runt om i min närhet för tillfället, och de gör att jag går runt och är irriterad helt i onödan... De gör mig trött, ilsken och bara så less på allt! Orka, normaltstätt kan jag trycka bort den där irriterande känslan, men ibland tar den över för en stund och jag gillar det INTE!

Människor som har för lite fritid bör istället kanske skaffa sig ett jobb och en värdighet istället för att hoppa på andra människor om saker de inte ens har med att göra? ignorerar man dem sedan blir deras vrede ännu större eftersom de inte får den önskade reaktionen... men tji fick ni! För det är allt ni får av mig!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Bitcheye

Oj oj??

2010-02-04 @ 03:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0