Jag har en känsla...!



Har lite svårt att släppa låten med Dj Mangoo från 100% Partybåt, Alla får ligga, parody och rätt rolig haha :P.

Håller på att städa lite från och till idag, har hunnit med köket och badrummet, snart dags för hallen och sovrummet..sen vardagsrummet kvar som för en gångs skull faktiskt inte är så farligt! Men ändå.. än är jag inte klar. Är så himla seg idag, i och för sig brukar jag vara det, men idag har jag inte sovit så himla mycket, hade sällskap på msn till halv nio imorse haha ;P.

Börjar bli hungrig nu dessutom, har inte käkat ett skit och tanken var ju att jag skulle hinna handla lite innan idag men det vettefan om jag orkar nu... :P Vi får se helt enkelt...

Aja åter till städandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0