Jaha och vad hände?

Till att börja med, jag har inte varit inne på en vecka och det första som händer är jag loggar in på bloggen är att den är helt annorlunda... Känns nästan som om jag varit borta flera månader här ifrån haha! Men ja.. det har jag ju inte bara en och en halv vecka :P

Till att börja med ska jag kanske berätta om London! Ett sjukt intensivt dygn, sov cirka 10 minuter på 48 timmar, men det funkade det med! Argenturen jag skulle till var tyvärr värsta stora floppen, riktigt oseriöst och ja, alla gör vi våra misstag, tråkigt men bortsett från det så hade jag riktigt skoj i London! Träffade Danielle där, blev väl dock en hel del resande den dagen så se mycket av London det gjorde jag väl inte egentligen, tunnelbanor och tåg och Danielle och Charlotts rum. Men vem har sagt man behöver gå utanför väggarna för att ha kul?

Det slutade med efter mycket tjat från Maria och Charlotts sida med att jag och Danielle (som i en vecka planerat hela dagen) stannade på deras hotell och chillade, datanördade oss och snackade skit medans Maria och Charlott begav sig till någon bar i närheten av hotellet. Därefter höll vi oss vakna allihopa hela natten och Danielle och Charlott följde oss till tåget som gick direkt till flygplatsen! Riktigt kära töser var det och oj så roligt vi hade! Har jag tur kanske Danielle dyker upp till min födelsedag i Mars :D



När jag kom hem från London har det varit jättemycket jobb, personalmöte med lite fest på det och sen i lördagsmorse begav jag mig mot Stockholm för att jobba för 100 % party. En otrolig kryssning! Jag träffade så mycket underbara människor och jag hade så jääääävla roligt! Tusen tack för allt alla underbara människor!

Jag är fortfarande ganska seg efter förra veckan så fler uppdateringar kommer senare, ska chilla lite nu innan jag ska tvätta å jobba=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0