Lördag

Hmm, har nästan städat hela lägenheten, bara vardagsrummet kvarn u och det är ändå inte så himla illa faktiskt. Så det får vänta tills imorgon. Lyssnar på flo. ridas nya låt med Alexandra burke, en låt som också sätter sig lätt i skallen.. Cause the bad boys are always catching my eye...(8).. Haha eller något, superlåt!

Käkat pasta och käkat på BK idag med mamma, hon kom upp en sväng innan för att säga hej och h'ämta sina nyxor hon glömde för en vecka sedan. Å nu sitter jag bara här och häckar, lite småseg, funderar på att hoppa in i duschen och sen bara chilla och ta det lugnt fram till jobb. Hoppas på ett trevligt sällskap även idag, men vi får se.. så håll tummarna ;)

En annan trevlig sak, har jag tur får jag fnt besök från england nästa vecka, har ju inte fått mitt schema än så det har varit svårt att bestämma, men skickade nyss iväg ett mail och sen får vi hoppas han kan dyka upp då också. Min chef ringde mig tidigare idag så jag kunde planera lite efter jobbet =)

Aja, så har jag tur blir det en trevlig nästa vecka och kanske en trevlig kväll också ;) raaow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0