Negativ energi

Känns som om det kommit lite för mycket negativ energi runt mig, och olyckligtvis nog har jag lyckats snappa upp en del av det. Folk säger negativa saker, beter sig illa mot mig och normaltsätt brukar jag väl inte vara den som bryr mig, kanske reta mig lite då och då men känns som om det blivit lite väl mycket nu, även om en hel del bara är småsaker så har det liksom fastnat lite...jävla skit! Jag som varit sååå glad i snart 3 månader, aja någon gång måste man vara lite emo, eller hur? Ja, och jag är snart på topp igen!

Ja och självklart tror jag på det här med negativ och positiv energi, jag tror på paranomal aktivitet och ett liv efter döden, och att själen är starkare än vårt medvetna och hela det dära, kalla mig galen om ni vill. Men det är jag i ett nötskal. Vad du nu än tror på så kommer jag respektera det så länge du respekterar vad jag tror på, är du med? Bra! Då har vi en deal där!

Jaha, var nyss ute i snökaoset och jag är så fruktansvärt jävla trött på all denna snö.. tar det ALDRIG slut??? Gah! Inte fan gör det att man blir på bättre humör precis! nej nej nej! Fyyyyy daj snö!

Nej nu ska jag ge mina underbara djur lite mat... Puss haj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0