Promenad, tvätta och träna



så ser väl min dag ut idag, och ja äntligen har jag fått en mål för att hålla mig i god form! Den 27:e mars ska jag ha blivit en sticka, neej ingen sticka men kanske tappat lite av överskottsfettet som lagt sig lite här och var. Så numera går det inte att käka choklad hela tiden eller äta snabbmat, utan jag ska handla massor av grönsaker och ta fram hälsoalicen i mig nu, länge sedan hon tittade fram, ja förutom den där veckan innan London haha.

Så idag harj ag druckit några koppar kaffe, och sitter nu och dricker mitt nya protein som jag handlade av Benjamin förra veckan. Måste erkänna att det inte smakar speciellt mycket om man blandar det med vatten... Kanske smakar bättre med mjölk? Ska försöka få i mig tre proteinare om dagen nu varav en ska blandas med mjölk.. det sägs vara bra och jag dricker inte så mycket mjölk numera så why not?!

Det tragiska är att mitt gymkort går ut om cirka en månad... Jag är inte helt 100 % på att förnya det, jag funderar på att göra något annat.. Kanske boxning som jag snackat om i några år nu, men ja vi får se jag har en heeel månad att fundera!

Men men, dags att motionera, långrunda med vovvarna står på schemat nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0