såhär innan läggdags

Ja trött är jag, och skönt ska det bli att få sova i en nybäddad säng! Har varit en så himla seg kväll idag, började gå dåligt vid bordet och sen bytte jag bord med den nya tjejen Jenny, och det resulterade i att jag inte fick så mycket spel istället... Fast å andra sidan fick jag himla trevlig sällskap av Charlie en stund, saknar dig Charlie!!!

Annars har där varit en del kända och vänliga ansikten på Etage idag, det är detta som får en att gilla sitt jobb!

Sen en annan lite tråkig sak, eller ja tråkig och tråkig, en sak jag inte bryr mig så mycket om men som får en att bara känna att hela det manliga släktet borde dö ut (självklart menar jag inte detta fullt ut, ni vet jag älskar er för mycket för att vilja bli av med er), en kille har försökt stöta lite på mig nu de senaste två månaderna. Det började rätt oskyldigt och jag kunde skoja bort det... nu har han istället frågat rakt på sak, och jag har sagt att jag är intresserad av någon annan (jag kan ju inte berätta vem än, men han verkar lite svår:P)... Trots detta vill killen ändå ta en fika å bla bla bla.. gullig tanke om det enbart hade varit för vänskap men nu vet jag att det inte är det och killen i fråga har ett ego likastort som en luftballong... Visst jag tycker det är jätteviktigt att ha bra självförtroende och har man sett annorlunda ut tidigare kalrt man ska sträcka på sig men det finns gränser för uppblåst ego man får ha och att man faktiskt intek an tolka ett nej. Istället väljer killen att konstant gå runt om mig och säga att jag är kass. Jag tar givetvis inte åt mig, men ibland undrar jag hur ni män tänker? Han tycks ha intalat sig att jag skulle ta åt mig vilket jag inte gör, istället blir det mer ett irritationsobjekt eftersom han inte kan hantera nejet och acceptera att jag faktiskt inte var intresserad. Suck, pust och stön... Om någon kan förklara varför man gör så här får ni hemskt gärna göra det.. annars lämnar jag det bara där!

Sov gott mina vänner, för nu kallar snart min underbart sköna säng!!

Kommentarer
Postat av: Bitcheye

Detta är ett klassisk knep dem flesta killar använder sig utav.....A la "Bryt ner henne och fånga in henne sen"

2010-02-07 @ 06:48:21
Postat av: Junior

Hehe han kanske har läst The Game och missuppfattat meningen med en neg ;) Eller så har han lyckats för energin du precis gav i tankar och bekymmer om han var ju rätt solklar :P

2010-02-07 @ 07:44:36
URL: http://www.djjunior.se
Postat av: Anna

Svåra killar bör du skita i. Om han inte jagar dig, så tycker han du inte är värd besväret och såna killar klarar du dig lätt utan. Move along. Bara ett tips från en tjej som hitta din blogg här :)

2010-02-07 @ 16:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0