Sleepytime

Efter en sådär halvseg natt på jobb och en del dryga gäster men även en hel del trevliga så antar jag att det är dags för sängen nu. Ska ner och kissa Kola först bara, sen ska jag bädda ner mig! Sen imorgon(idag) är det Alla hjärtans dag, så ska käka middag med familjen, hinna med ett träningspass eventuellt fast det blir väl inte förräns på kvällen tror jag.

Sen, har jag funderat lite nu såhär under kvällen, och kanske har jag kommit fram till en ganska viktig slutsats idag... Fast den ska nog inte avslutas helt så änsålänge är det väl mer en hypotes av vad som komma skall. Aja, jag hoppas på att jag har fel i hypotesen men jag tvivlar att det kan vara så.. Men håll tummarna för mig att det är så!

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Junior

Det e ju helvete vad du svammlar för dig själv-så-man-inget-fattar.. jag kanske ska, eller ska jag inte eller, ja, nä berättar när jag kan.... :)

Blogga på ^^

2010-02-14 @ 07:19:07
URL: http://www.djjunior.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0