05.00 en torsdagsnatt/fredags morgon

Kom hem från jobb för drygt en timme sedan, så jag tog några knäckebröd med paprika och någon typ av bönor till. Jag försöker ju käka hälsosamt numera, speciellt nu fram till måndag och förhoppningsvis efteråt också! Om allt nu går vägen!

Kvällen på Etage var ändå helt okej faktiskt, det hela började med en klassåterträff med en del människor, ingen som spelade hos mig men ändå. Därefter dök det upp folk lite titt som tätt, inte så mycket spel. En kille spelade en del en av Mammas pojkars kompis :P, gick väl ganska bra dock för honom men eftersom han var så himla trevlig så gjorde det ingenting! Men i slutändan gick jag plus så det vae väl ändå en bra kväll =)

Fan, måste ändå säga att jag har jävligt roligt på etage när jag jobbar sådär mitt i veckan när det är lite folk där, mina arbetskollegor är så jääävla trevliga och det finns alltid något nytt att berätta om! Fan vad ni är bra!

Nej, men om man skulle försöka sova lite nu kanske, inte supertrött men jag behöver sömnen. Så hörs vi säkerligen imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0