Allt för pengar?



Ja visst är det så att människor idag, synnerhet en hel del svenskar vad jag vet gör precis allt för pengar? En del säljer till och med ut sina vänner? Detta är något som går långt över mitt förstånd och vare sig man gillar personen eller ej, har man varit vänner, umgåtts mycket, inte fan kan man väl få för sig att sälja ut någon på det viset? Sånt här gör mig så jävla förbannad! Ibland undrar man hur folk tänker, och av vilken anledning? Pengar är väl ändå inte allt? Att sätta andra människor i dålig dagar för någon tusenlapp, eller för att du inte gillar personen i fråga, nej fy fan säger jag bara!

Jag vet inte om det är vi svenskar som är värre än alla andra, media som är gamiga eller en blandning av båda... Men jag känner bara att det inte är en sådanhär värld jag vill leva i, där mina vänner säljer ut mig, snackar skit bakom min rygg och ljuger mig rakt upp i ansiktet. Dessvärre verkar det inte finnas så mycket att göra åt det idag, för det är så det fungerar och det suger HÅRT!

Aja, återkommer med ett trevligare inlägg senare, så irriterad för tillfället bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0