Back home

Jaha då var jag hemma från kyrkheddinge eller vad det nu heter, har varit på besök hos Christian ett tag. Han visade mig hur FL funkar, kollade på Band of Brothers... eller ja jag såg ju de två sista delarna, de första får jag väl se med någon annan någon annan gång :P. Fick träffat Nalle, Christians lilla vildkatt, som nog nästan är mer kelig än Pink!

Skulle egentligen gått ut idag om jag var ledig, men jag fastnade hos Chris och det var kallt å ruggit å halt så tyvärr blev det inget! Hoppas ni inte hatar mig för mycket!!! Flååååååt!

Kunde dessvärre komma fram till att FL inte är aktuellt förren jag skaffat mig en ny dator *suck*. Så antar att musiken får vänta ett tag till... om jag nu kan hålla mig! Sen hur det ska gå när jag fått en ny dator med grannar som bankar i väggen fem, sex på eftermiddagen vet inte jag, men de får väl lära sig helt enkelt. Så trött på bankandet i väggar! Hade jag haft musiken högt, fine då hade jag förstått det eller om jag spelade sent/tidigt på mornarna men inte ens det gör jag! Nej ny lägenhet hade också varit passande, gärna med rejäl ljudisolering! Fast husk anske hade varit bättre? Jag lovar, så fort jag ahr råd med hus sa jag fanimej köpa ett! Slippa gnälliga grannar, fast det har man kanske ändå! Borde egentligen vara de som flyttar och inte jag..suck!

Btw, tror jag ställt till det lite för mig.. inte bra! Men så kan det gå när man är klumpig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0