Beeeeep..!

Jaha och där dog telefonsamtalet med Maria! Fast hon sa hon hade dåligt batteri, och av erfarenhet vet jag att hennes telefon inte gillar mig, dör alltid när vi snackar!

Har lite huvudvärk idag, det gillar vi inte riktigt. Å idag beror det inte på att jag skippat kaffet för jag ahr nog druckit en halv kanna själv! Kanske beror på min nattliga kreativitet att skriva låttexter sådär fem på morgonen! Men äntligen tror jag att jag kommit på stora delar av den låt som kommer bli min första. Håll nu för fan tummarna för att jag fattar FL snabbt :P

Inatt jobbas det på Etagé som vanligt, antar att där kommer vara ganska lugnt eftersom alla var ute i måndags och tisdags. Men ibland blir man förvånad, hoppas bara på att slippa några hostattacker inatt. Fick en rejäl i tisdags när jag kom till jobb, och ja lite skämmigt är det när man inte kan sluta hosta :$.

Föressten, vad gör folket onsdagen den 27:e Januari? Om ni inte har något speciellt planerat så tycker jag ni ska befinna er på Babel 23.00 - 03.00. J.J, Itod och Junior har närmligen blivit tillfrågade att spela tillsammans med världens bästa percussionist! Många underbara house låtar kommer spelas och det kommer vara en del studentpriser i baren bl.a 35 kr/öl och speciellt utvald drink för 65 kr, låter som något man inte har råd att missa!
Så är du minst 20 år, och känner att 60 spänn för entré är helt okej befinn dig då på Babel den 27:e! Det kommer garanterat bli fullt ös, givetvis kommer ni se mig där om jag förblir ledig ;)



Nej duschen kallar peace out!

Kommentarer
Postat av: Junior

Klart du kommer förbli ledig ;)

Kommer bli galet

2010-01-07 @ 17:46:29
URL: http://www.djjunior.se/
Postat av: Alice

Jag tror dig Junior! Håll tummarna ;P

2010-01-07 @ 19:53:55
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0