En del visslar det om när de kör, men mig gnisslar det om!

Ja, normaltsätt harj ag volymen ganska hög på bilstereon så det brukar inte störa mig sådär jättemycket, men nu när jag kom hem från pappa så sänkte jag volymen för att fokusera på att hitta en ledig ficka någonstans... då hörde jag hur det verkligen GNISSLAR om bilen.. herregud haha! Så som en del säger de kör så de visslar.. men jag, jag kör så det gnisslar!!! Haha! Ja gud ja!

Helgen har gått bra på jobb, kul att stå i baren en hel helg faktiskt! Har underbara arbetskollegor som hjälper mig då det verkligen behövs! Trots att jag ibland kommer med korkade frågor haha! Så tack för ni är så underbara på KB! Tusen tack!!!

Lite trött nu, men vet av erfarenhet att jag inte kommer kunna somna förrän kanske runt sex tiden... suck, så några timmar att slå ihjäl än!

Träningsveckan har gått galant, så idag unna jag mig en hamburgare, cola och pommes! Gud så gott! Men det måste vara BK:s för det är bäst! Mcdonalds veggie mat är torr å tråkig! Bläää!

Hmm, tvättdags imorgon och jag antar att jag måste springa ner och köpa nytt skjölmedel, ser ut som jag fått utslag av det förra.. haft utslagen en vecka =( Okej de sitter på magen, men vafan tycker det är dags att försvinna nu! Pappa tror det är bältros, och det hoppas jag verkligen att det INTE är! Har inte tid med sånt skit nu. Men tror det blir läkaren på tisdag, för säkerhetsskull... Å jag som inte ens gillar att gå till läkaren!

Aja, lite musik nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0