I'm so in love with you

Nej, tyvärr har jag inte skaffat mig en pojkvän eller börjat dejta någon bara för jag har I'm so in love with you, fast det hade kanske kunnat vara så ;P. Nej tänkte dela med mig av den här underbara, men gamla låten av Howie Heart! Hittade den nog för ungefär ett år sedan på youtube och jag har så himla mycket härliga minnen från början av förra året, så jag blir så glad av att lyssna på den! Å visst är den lilla björnen för söt? Jaaa det kanske ska vara en hamster, men då har de misslyckats totalt med att få den hamsterlik, det är en björn för mig... PUNKTSLUT!

Håller på att tvätta idag, har det sista i torktumlaren nu, så himla skönt. Sen ska jag slänga en bit av Ikeas vegetariska pizzabitar i mikron, de är faktiskt otroligt goda! Tack mamma som köpte dem till mig! Kan vara bra att veta att Ikea har svensk god mat om i fall att jag skulle flytta utomlands. Som ni vet har jag ju planer på det, och jag har inte släppt dem helt än. Fick ett ganska positivt besked om England nu i veckan. Tydligen är det tjejerna som tar alla jobb där, så Tomas sa att det troligtvis inte skulle vara några problem. Så, Maria, vad säger du? :P

Jobbar på Etagé ikväll, så om ni kommer dit tycker jag ni ska ha vägarna förbi mitt black jack bord där jag sitter hela kvällen! Btw, på tal om BJ-bord... Jag har nog blivit lite charmad av en kille som brukar spela lite hos mig ibland, inte klokt.. han e jättesöt! Sen verkar han vara så himla snäll också! Har träffat honom några ggr nu, men jag vet inte om han är singel eller om där finns något intresse från hans sida, men jag har minsann hittat honom på FB som den snok jag faktiskt är ;P To be continiue lol... ;P

Ner i tvättstugan nu!

Puss haj!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0