Miss B



Trots att jag jobbade i baren på KB igår så mår jag faktiskt ganska så bra, lite snuvig och hostig är jag, sliten också, men det kunde det ju faktiskt vara värt, för när jag jobbat i baren, trots att det är stressigt och mycket att göra ibland så är jag på så himla bra humör efteråt! Visst det beror kanske inte bara på jobbet, kanske även för att personalen är underbar på KB! Har varit där i snart 2½ år, fast detta var min första månad som bartender och det känns kanon för min del. Hoppas de andra också trivs med mig!

Var på mitt första personalmöte på KB idag också, även det gick bra, tråkigt nog var det lite väl kallt där och jag kände att jag behövde vila efteråt istället för att följa med ut och bowla... Lovade Böna att vara frisk nästa gång vi ska ut och bowla, vi skulle göra underverk hehe =)

Ska få mitt nya schema därifrån för Januari imorgon, blir Gabby glad så hon kan göra klart black jack schemat, hon vet bara att hon har mig denna veckan eftersom vårt schema på KB gäller även denna veckan, sen får hon vänta. Som ni förstår priroriterar jag mitt bartenderjobb, just för att det är det jag vill syssla med ett tag framöver!

Chris, jag vet att du tjuvläser min blogg lite då och då :P Tack för du kom med mat till mig igår när jag var sjukis! Så himla goa vänner jag har, ni är bäst bara så ni vet!

Btw, från en sak till en annan mina nya gråa jeans från Bikbok satt jättesnyggt! Hoppas jag är bättre imorgon så jag kan ta mig en vändan er till pappa.. men ja vi får se, han gillar inte närj ag är förkyld och kommer ner och smittar honom :P

Fast då borde jag kanske snacka med Olle också..hmm, så jag kan få FL, hade varit super! Har även kommit på ett musikprogram till jag vill ha som man kan göra coola röster i å så, auto-tune, ska vara kanon! Nu låter det precis som om jag vet allt om allting, men det gör jag inte! Hoppasp å att jag tycker det är kul och fattar allting så jag kan göra bra musik! Sen slog tanken mig häromdagen, måste ju ha ett coolt "artistnamn", vare sig det blir bra eller kassmusik så måste man ju kalla sig något ;P Idéer?  Miss B kanske haha? B:et kan ju stå för många saker, bartendern, bitch, bass, boobie, etc :P Ja jag är galen, men det vet ni väl :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0