Mörka tider



Jag går och lägger mig när det är mörkt, vaknar när det börjar bli mörkt. En del säger att jag sover bort dagen, fast å andra sidan kan man lika gärna säga att ni sover bort natten? Det är ju på natten allt kul och spännande händer! Sen är det ju faktiskt så att jag går och lägger mig sju på morgonen och ni kanske lägger er mellan tolv och två, så jag menar hade ni tänkt jag skulle vara uppe dygnet runt eller?

Ledig idag, himla skönt! Lite seg, men det var en bra dag igår så jag ärp å rätt så bra humör. Skulle eventuellt få besök idag men detä r ingen som hört av sig, så kanske inte blir något? Jag vet inte, vi får ge det lite tid till!

Bara för Junior sa att jag gjorde jääääättelånga inlägg igår så ska detta inlägg bli kort ;P

Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Junior

Din blogg dina regler ;)

2010-01-10 @ 19:34:30
URL: http://www.djjunior.se/
Postat av: Alice

Haha klart men ändå ;P

2010-01-10 @ 20:05:14
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0