Sex, falskhet och lägre intelligens?

Ungefär såhär kan man väl kanske sammanfatta Paridise Hotel? Alla har sex med varandra hit och dit och bildar pakter till höger och vänster... Visst det är ett spel, men vem fan vill vara med i ett lokalsänt bordellhus? Okej bordellhus kanske var lite att ta i, de tar ju trots allt inte betalt.. eller? Aja, man kan ju diskutera om det beror på att de har lägre intilligens än alla andra eller om de bara är  så stort behov av pengar att de ställer upp på vad som helst, eller så vill de kanske bara bli kända? Aja, jag lämnar det där, jag orkar inte ens följa det! Detta var vad som kallades familjeunderhållning för några år sedan... men inget sex eller dylikt i tv...

Hur som helst, nu början förkylningen sakta men säkert lägga sig, så jag var faktiskt en vända i stan med mamma idag och spanade runt. Köpte ny ring till min piearcing uppe i örat =) Sen käkade vi och fikade lite innan jag begav mig hemåt till vovvarna. Ja å nu sitter jag här och häckar, fick en tråkig nyhet tidigare ikväll =(, men hjärtat du vet att jag finns här för dig och jag hoppas på det absolut bästa!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0