Sjuuuk =(



Ja visst är det synd om mig, har varit hemma nästan hela dagen och tyckt synd om mig själv. Man får ju göra det nuförtiden, ingen annan som gör det precis... Sen ja, jag är gnällig när jag är sjuk och det kommer JÄVLIGT olägligt, men okej, fine, det säger jag varje gång... Men nu ska jag ju jobba så mycket! Åh... jaja hoppas det är bättre till imorgon, jag ahr druckit mycket med vätska i idag som man ska, jag ahr gjort huskur med koktvatten, citron och ingefära... grönt té, nu sist harj ag kokt upp vatten med bouljong och ingefära i, så håll tummarna för att jag mår bättre imorgon nu! Ska ju jobba i bar då, så det krävs ändå att jag är hyfsad! Så för gudsskull håll tummarna!!!

Nyår igår, helt okej, lugn och glad stämning på Etagé, hade lite problem med att hämta upp Gabriella vid Möllan, men jag lyckades till slut. Träffade en del vänner på Etagé igår, Twinsen, Tilly, Charlie, Micke, Jacob å co.. Å många andra, riktigt trevligt faktiskt!

Jaha.. innan jobb han jag faktiskt påbärja ytterligare en låttext :D. denna skrev jag direkt på engelska, lika bra.. Pallar inte översätta å ändra sen. Bra inspiration för tillfället, det gillar vi!

Nej ska kolla Dark Water op tv4+ nu, sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0