Konsten att bli vuxen

Nja, jag vet ju egentligen inte om det beror på att jag blivit mer vuxen, men nu kände jag att under de snart 3 åren jag har hat facebook har vem som helst kunnat se mina bilder, se vem jag är vän med etc... Å nu kände jag att nej, om någon vill spana på mina bilder eller snoka runt på mig så kan ni faktiskt skicka en vänner förfrågan, varför ska jag sitta här med en massa öppet innehåll? Nej så om ni känner att ni vill snoka runt lite på mig utan å egentligen känna mig eller ja av någon anledning inte vara vän med mig, skicka då en vänner förfrågan å säg som det är! Det blir så mycket trevligare så!

Sitter och inväntar mamma mus nu, vi ska iväg och göra lite ärenden idag, bland annat fixa mitt halsband som gck sönder i kedjan igår, en vecka fick jag ha det =( så det ska fixas! Sen ska det stäääädas..suck suck suck. Fruktansvärt tråkigt! Men även det måste göras! Så ja mycket mer än det och träna lär jag nog inte hinna med idag!

Bjuder på en bild som numera är sekretessbelagd :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0