Peace out!

Hemma efter bara två timmar, inte illa pinkat det inte. Dessvärre kunde inte killen som var där laga halskedjan själv utan jag ska hämta det efter fyra, då killen som äger butiken är där. Hoppas nu det blir bra och att det håller denna gången!

Örk, nu är det så pass att det faktiskt ÄR dags att ta tag i städningen... En timme sen kör vi! Ruskigt tråkigt.. men idag då ska det! Dammsugningen tar jag i och för sig imorgon men resterande idag, om det blir tid till det kanske jag tar mig en sväng nerom pappa idag ocskå, mamma ville egentligen ha med mig nu, men nej jag vill hämta kedjan idag och jag måste få ordning, hur tråkigt det än är!

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0