Söndag

Efter att ha sovit lite oroligt inatt av någon konstig anmledning så känns det som om jag bara skulle kunna gå och lägga mig igen. Jag ska inte göra det, tror jag i alla fall men ändå! Usch, hoppas jag inte har något att vara orolig över.. :S

Sitter fortfarande hemma hos pappa, stannar nog någon timme till innan jag åker hem och tränar och börjar städa iordning lite. Det blev det inte så mycket av igår av olika anledningar, så att börja ta tag i det lite idag är nog inte helt fel!

Eftermiddagen vet jag inte riktigt vad den har att erbjuda, vi får väl se! Jag har fått en del förslag så kanske något av dem blir bra!

Aja, jag har inte så mycket att säga nu för stunden så jag skriver senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0