Bullar

Känns fortfarande som om det är morgon, men det bör ju mer vara åt eftermiddagshållet eftersom klockan är halvfyra redan! Men sover man till halvtvå så antar jag det blir min morgon då ;P.

Jag är sjukt sugen på bullar, ni vet nybakade bullar.. mmmm så gott! Jag överväger faktiskt att gå ner och köpa, men jag är inte säker.. det är ju faktiskt inte så himla nyttigt, egentligen! Aja jag får väl ta mig en funderare på det antar jag! I-landsproblem deleuxe!


Har ni tänkt på hur otroligt snabbt alla veckorna bara springer iväg? Okej nu har jag i och för sig jobbat varje dag denna veckan än så länge men ändå, de bara försvinner liksom! Men men vad gör man!

Ikväll står jag i baren på KB, ska bli trevligt, man börjar ju komma in i rutinerna nu och börjar känna mig lite mer hemma så jag tycker bara det är kul! Jag är bara lite småseg i skallen för stunden, hoppasp å att vakna till liv närmre kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0