Do you really want me?

Ja det är den stora frågan? Do you really want me? Ja och förutom att det är en stor fråga så är det även en låt som Robyn gjorde på 90-talet när jag var liten, kanske runt 8-10 minns inte riktigt.

Kärlek... ibland undrar jag hur fan jag lyckas? Jag måste ändå vara ganska grym, tänk ändå jag lyckas nästan alltid träffa in att bli intresserade av "fel" killar. Fel kan innebära att de är upptagna, redan dejtar någon, flyttar, udda vanor, pälsallergiker eller helt enkelt inte intresserade, sen har jag väl säkerligen missat en hel del andra orsaker. Vi kan ju säga att jag lyckas med det mesta haha! Men men, kanske dyker min drömprins upp någon gång? Eller så är det bara inte meningen nu, jag börjar tro att ödet har andra planer för mig, jag får fanimej hoppas att det är något bra bara :P. Aja, jag ska inte hänga läpp, och det gör jag inte heller! Jag försöker ta för mig av livet så kärlek/pojkar får vänta ett tag till... kräsen är jag ju dessutom haha!

Jobbade på KB ikväll, gick bra, lite segt ute idag men tiden gick! Jag gillar mina arbetskollegor där också, nu känner man ändå de flesta! Men aja, sovedags nu för imorgon blir det garanterat, städning, tvättning och ytterligare ett arbetspass på KB!

Sov gott!

P.S Jag ska inte gnälla imorgon, jag lovar :P D.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0