Dygnsrythm..

Man får väl nästan säga att det verkar som om jag börjat få normalrutin på mina dygnstimmar, jag går upp hyyyfsat tidigt och sen lägger jag mig väl inte alltför sent heller.. Faktiskt himla skönt, men snart blir det mer jobb och då är det back on track med att vara upp tills det ljusnar och jobba hela natten igen, men det är okej. I like it!

Klockan är bara halvåtta, helt otorligt att jag faktiskt är uppe haha, fast det har ju sina anledningar (mycket bra sådanna dessutom!) Funderar faktiskt på att bege mig ner till pappa för att hämta Kola idag, sen blir det väl till att träna och en sväng inom KB för att hämta dricksen sedan konserten i lördags!

Aja peace out så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0